SAUNE

Pružite detoksitaciju svom tijelu i uronite opuštajući svijet SPA centra.

 

Djelovanje sauna:

  • pomaže pri opuštanju i riješavanju stresa
  • čisti i pomlađuje kožu i cijeli organizam
  • poboljšava cirkulaciju krvi
  • efikasna je kod mršavljenja
  • potiče izbacivanje toksina iz tijela
  • poboljšava elastičnost arterija, štiti od visokog tlaka, bolesti srca i krvnih žila
  • pomaže kod artritisa, alergija, kožnih bolesti

 

VRSTE SAUNA:

INFRA SAUNA

Temperatura: 40 - 50 °C

Vlažnost: 15 - 30%

Infra toplotne kabine nude poseban i zdrav način sauniranja. Infra grijači stvaraju pogodnu temperaturu koja je lakše podnošljiva (u odnosu na neke druge vrste sauna, kao što je, finska) te dobro utječe na kožu. Nakon korištenja saune obavezno je tuširanje, a nakon toga odmaranje u trajanju od 20 minuta.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 12 minuta

 

AROMA PARNA SAUNA

Temperatura: 50 - 60 °C

Vlažnost: 35 - 45%

Parna sauna djeluje na opuštanje mišića, čišćenje kože i dišnih puteva te blagodato djeluje na cijelo tijelo. U parnoj sauni preporučujemo duboko i umjereno disanje za potpuni efekt saune.

Preporučeni boravak u sauni: 15 - 20 minuta

 

FINSKA SAUNA

Temperatura: 90 - 100 °C

Vlažnost: 15 - 30%

Korištenje finske saune čisti organizam od štetnih tvari, jača srce i potiče probavu. Nakon korištenja sauna obavezno je tuširanje, a nakon toga preporuča se korištenje ledene jame ili zaranjanje u hladni bazen.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 12 minuta

 

PARNA KUPELJ

Temperatura: 40 - 50 °C

Vlažnost: 100%

Parna kupelj ima pozitivan detoksikacijski učinak, pogodna je za čišćenje organizma i opuštanje. Boravkom u parnoj sauni otvaraju se pore na koži i revitaliziraju se dišni putevi.

Preporučeni boravak u sauni: 10 - 15 minuta

 

KROMO SAUNA

Temperatura: 60 - 70 °C

Vlažnost: 15-30%

Korištenje kromo saune djeluje na jačanje imunološkog susatava i detoksikaciju organizma i ublažava stres.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 15 minuta

 

Ponašanje u saunama:

  1. prije ulaska u saunu obavezno se istuširajte koristeći šampon ili sapun kako biste skinuli nečistoće i masnoću s kože
  2. prije ulaska u  saunu zagrijte stopala ispod mlaza vruće vode. Na taj način izbjegavate šok od visoke temperature
  3. prije ulaska u finsku ili suhu saunu obrišite kožu nakon tuširanja, jer ćete se tako brže početi znojiti
  4. prije izlaska iz saune na kratko sjednite na prvu klupu kako biste izbjegli vrtoglavice zbog proširenih krvnih žila
  5. poslije izlaska iz saune kratko prošećite po prostoru sauna
  6. tuširajte se pod mlazom prohladne ili mlake vode tako da polijevanje započnete od  desne pa lijeve noge do struke – zatim desna ruka do ramena, lijeva ruka, leđa, trbuh, prsa, vrat te na kraju lice i glava
  7. odmarajte se na ležaljkama onoliko vremena koliko ste proveli u sauna kabini. Za vrijeme odmora uzimajte tekućinu i voće kako biste nadoknadili gubitak tekućine i elektrolita koje ste izgubili znojenjem.
  8. ponovite rashlađivanje ukoliko se za vrijeme odmora pojavi znojenje ili drhtavica i to toplo – hladnom kupkom stopala