SAUNE

Radno vrijeme:

PONEDJELJAK - ČETVRTAK  15:00 - 21:00

PETAK - NEDJELJA 09:00 - 21:00

 

ŠTO JE SAUNA?

  • Sauna je zagrijana prostorija kojoj je svrha čišćenje tijela, opuštanje tijela i duha.
  • Proces sauniranja završava opuštajućim tuširanjem i odmorom.
  • Razlikujemo dvije osnovne vrste sauna: finsku (suhu) i tursku (parnu) saunu.

 

INFRA SAUNA

Temperatura: 40 - 50 °C

Vlažnost: 15 - 30%

Infra toplotne kabine nude posebno zdrav oblik saunanja. Infra grijači stvaraju ugodnu temperaturu, koja je za razliku od finske saune, lakše podnošljiva i dobro utječe na kožu. Nakon korištenja saune obavezno je tuširanje, a nakon toga preporuča se odmaranje 20 min.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 12 minutes

 

AROMA PARNA SAUNA

  • ljekovito bilje

Temperatura: 50 - 60 °C

Vlažnost: 35 - 45%

Parna sauna djeluje na opuštanje mišića, čišćenje kože i dišnih puteva te blagodatno djeluje na cijelo tijelo. U parnoj sauni preporučeno je duboko i umjereno disanje za potpuni efekt saune.

Preporučeni boravak u sauni: 15 - 20 minutes

 

FINSKA SAUNA

Temperatura: 90 - 100 °C

Vlažnost: 15 - 30%

Korištenje finske saune čisti organizam od štetnih tvari, jača srce i potiče probavu. Nakon korištenja saune obavezno je tuširanje, a nakon toga preporuča se korištenje ledene jame  ili zaranjanje u hladni bazen.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 12 minutes

 

PARNA KUPELJ

Temperatura: 40 - 50 °C

Vlažnost: 100%

Parna kupelj ima pozitivan detoksitacijski učinak , pogodna je za čišćenje organizma i opuštanje. Boravkom u parnoj sauni otvaraju se pore na koži i revitaliziraju se dišni putevi.

Preporučeni boravak u sauni: 10 - 15 minuta

 

KROMO SAUNA

  • program vrtloženja zraka
  • kromoterapija

Temperatura: 60 - 70 °C

Vlažnost: 15-30%

Korištenje kromo saune djeluje na jačanje imunološkog sustava i detoksikaciju organizma te ublažavanje stresa.

Preporučeni boravak u sauni: 8 - 15 minuta

KOME NE PREPORUČAMO SAUNU?

  • Kod bolesti koje uzrokuju mršavljenje (TBC, Bazedova bolest, karcinom…),
  • Kod akutnih bolesti (zarazne bolesti, jako povećana sedimentacija, vrućice…) ili bolesti s napadima (padavice, grčevi),
  • Kod oboljenja srca i venskih žila,
  • Kod izrazito slabe prokrvljenosti i visokog krvnog tlaka,
  • Osobama koje su konzumirale alkohol.

PRAVILA PONAŠANJA U SAUNI

  • Mir je osnovni uvjet za ugodno provedeno vrijeme u sauni - pjevanje, smijeh i glasan razgovor u sauni nisu primjereni.
  • Poštujte pisana i nepisana pravila sauniranja. Ukoliko posjećujete saunu prvi put, zatražite na recepciji Svijeta sauna pravila i proceduru sauniranja te pravila ponašanja u saunama.
  • Za kretanje po saunama preporučujemo papuče. Prije ulaska u saunu obuću obavezno izuvate i ostavljate ispred saune.
  • U saunu ulazite brzo, kako biste spriječili ulazak hladnog zraka u saunu. Pronađite mjesto i smjestite se.
  • U svim saunama, osim u turskoj, sjedate na ručnik (ručnik mora biti ispod svih dijelova tijela) - zbog higijenskih razloga izbjegavajte izravan dodir tijela i drveta.
  • Samo ako ima dovoljno mjesta možete ispružiti noge ili leći na ručnik, ili se povremeno premještati na niže ili više klupe.
  • Ne polijevajte sami peći, to radi sauna majstor.
  • Nakon izlaska iz saune najprije se istuširajte. Prije opuštanja u jacuzziju ili hladnom bazenu, također se trebate istuširati.
  • Odmarajte se dovoljno i intenzivno između korištenja sauna.
  • U prostorima za opuštanje i relaksaciju ne razgovarajte glasno te ne rezervirajte ležaljke.
  • Nije dopušteno korištenje kupaćih kostima.
  • Kada boravite u odmaralištima i prostorima izvan sauna, umotajte se u ručnik ili ogrtač.